Merry Christmas and a Happy new Year - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Bram & Sifra Eshuis & Koedijk - WaarBenJij.nu Merry Christmas and a Happy new Year - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Bram & Sifra Eshuis & Koedijk - WaarBenJij.nu

Merry Christmas and a Happy new Year

Blijf op de hoogte en volg Bram & Sifra

04 Januari 2015 | Australië, Margaret River

Hi iedereen,

Het is weer even een tijdje geleden dat we er wat op hebben gezet, maar we waren de laatste paar weken dan ook druk met alles aan het afronden.
Want as. maandag is het dan weer zo ver, Wij gaan onze reis voortzetten richting de Nullarbor.

Vrolijk kerstfeest iedereen & een gelukkig nieuwjaar!!
Dit jaar was voor ons anders dan andere jaren. Ten eerste lopen in een korte broek en een T-shirt, daarnaast een geweldig uitzicht overal, en zonder onze familie leden. Dat is natuurlijk wel raar op deze dagen.

Eerste kerstdag hebben we eerst een ontbijt gehad bij de mensen waar we op het land mochten staan, vis met spek.
Toen hadden we een brunch bij de buren van de mensen, waar we een glaasje met yoghurt en vruchten kregen.
Daarna zijn wij met z'n tweeën wezen lunchen en relaxen aan het strand, watermeloen en tosti's (Haha dat maak je toch echt nooit meer mee).
Matt was zo lief om ons uit te nodigen bij zijn familie in Margaret River om te dineren en een paar biertjes te drinken! Kortom het was super gezellig en zoals elke kerst teveel eten en teveel drinken haha!!
Tweede kerstdag (hier boxingday) hebben we allebei gewerkt bij de Bootleg.

Ons oud en nieuw was ook compleet anders dan hoe we het thuis hebben! We werden wakker en we hoorden geen vuurwerk, normaal is het eerste wat je hoort dat mensen vuurwerk aan het afsteken zijn of dat ze aan het carbid schieten zijn.
Daarnaast konden we gewoon weer onze korte broek aan!!
We hebben de hele dag een beetje rustig aan gedaan, s'avonds zijn we met z'n tweeën uiteten geweest bij de pizzeria.
Om een uur of tien hadden we een biertje en een wijntje en hebben we de camper voor een café neergezet met een live band.
Het was $110,- om daar naar binnen te komen dus wij hadden mooi een bijna gratis optreden!

We hadden 2 flessen champagne gekregen van de Bootleg om oud en nieuw te vieren, dat betekend maar één ding voor mij, en dat is dat er 1 de lucht in gaat om 12 uur! Dus Om 5 voor 12 stonden we als 2 kleine kinderen te popelen om die fles de lucht in te knallen! Na 5 minuten geschut te hebben was het zover 12uur, we hebben elkaar een gelukkig nieuwjaar gewenst en toen de champagne open gemaakt haha!! Het was raar geen vuurwerk geen familie maar echt ik had het nooit willen missen!

Maandag is het zover, op weg naar de Nullarbor. We doen het rustig aan want we hebben gehoord dat er een aantal mooie plaatsjes voor de weg zijn, en die willen we maar al te graag allemaal zien. De nullarbor is misschien wel het spannendste wat we tot nu toe hebben gedaan. Dus wens ons succes haha!

Hopelijk hebben we snel weer internet, en kunnen wij jullie onze verhalen over hoe we mijn verjaardag hebben gevierd. En hoe wij de Nullarbor hebben ervaren!

Veel Liefs BramZz & Sief

• 04 Januari 2015 - 13:42

Anneke:

Wat mooi dat verhaal. Ik wens jullie een mooie reis. En veel geluk. Doe voorzichtig met deze bizondere onderneming. Succes !!!!!! En geniet samen.

• 05 Januari 2015 - 23:19

Gerald:

Het zal ongetwijfeld heel bijzonder zijn geweest de kerst en de jaarwisseling !

Hopelijk wordt het een mooie spannende ervaring de reis onderlangs Australië over de Nullarbor .Ik ben erg benieuwd naar de foto's en de ervaringen, doe voorzichtig en geniet vooral !
    En Sifra gefeliciteerd met je verjaardag !!!!

Groetjes,

Gerald

• 08 Januari 2015 - 21:04

Oma:

Weer een mooi verhaal, dat was dus wel heel anders Kerst en jaarwisseling dan hier, daag liefs van mij oma

• 17 Maart 2015 - 23:30

Karin:

Vanmorgen je vader hier op de koffie gehad( en etaleren natuurlijk) en zo blijven we op de hoogte van jullie reis. Geniet ervan samen en de groeten uit Holland