Nog even en dan gaan we - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Bram & Sifra Eshuis & Koedijk - WaarBenJij.nu Nog even en dan gaan we - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Bram & Sifra Eshuis & Koedijk - WaarBenJij.nu

Nog even en dan gaan we

Door: Bram & Sifra

Blijf op de hoogte en volg Bram & Sifra

30 September 2014 | Nederland, Nijverdal

Hier ons eerste verslag.

Om precies te zijn duurt het voor ons nog 11 dagen en dan gaan we onze droom waar maken.

We hebben afgelopen zaterdag 27 september een afscheidsfeestje gegeven voor onze vrienden.
We hoorden die middag dat we om 6uur klaar moesten staan en dat er een verrassing voor ons was. We hebben ons de hele middag suf gepiekerd wat dat zou kunnen zijn.
Het was 6uur en we kregen een blinddoek voor onze ogen en werden in de auto gezet (geen idee waar naar toe). Eenmaal aangekomen mochten we de auto uit en de blinddoek mocht af. toen we keken zagen we onze vrienden staan bij een restaurant (pizzeria Stromboli).
Het was echt super om voor de laatste keer even wat samen te doen met elkaar.

Eenmaal aangekomen bij Brams huis waar het feestje plaats zou vinden was alles al mooi versierd en kon het beginnen. Wij kunnen terug kijken op een hele leuke avond. Nogmaals bedankt iedereen!!

En nu word het tijd dat wij onze laatste dingen gaan regelen en onze tas gaan inpakken en dan zijn we klaar om te gaan.
We hebben er zo super veel zin in dat we niet kunnen wachten om het land te gaan ontdekken.

We zullen zo veel mogelijk verhalen hierop zetten wanneer we wifi hebben.

Liefs Bram & Sifra.

• 01 Oktober 2014 - 16:57

Annelie:

Wat leuk zo'n reisblog! Hier kunnen we jullie avonturen mooi op de voet volgen! Geniet nog even van het nederlandse want voor jullie het weten is het zover!

• 02 Oktober 2014 - 07:30

Gerald:

Heel veel plezier !!

• 09 Oktober 2014 - 12:36

Bianca:

Bram en Sifra,

Wat spannend zeg, nog 2 nachtjes slapen (nouja slapen zal wel niet veel van komen) en dan gaan jullie je droomreis waarmaken, echt super gaaf!
    wij wensen jullie heeeeeel veeeeel plezier en succes met alles wat je daar gaat beleven.
    geniet ervan!

liefs van Onno, Bianca, Rosalin & Noël