Ready for take off.! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bram & Sifra Eshuis & Koedijk - WaarBenJij.nu Ready for take off.! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bram & Sifra Eshuis & Koedijk - WaarBenJij.nu

Ready for take off.!

Blijf op de hoogte en volg Bram & Sifra

12 Oktober 2014 | Singapore, Singapore

Hee hallo allemaal!

11 oktober is de dag dat ons avontuur gaat beginnen. De avond ervoor waren we allebei thuis om nog even een keer te genieten van onze ouders en broer(tje).

De dag is aangebroken 11 oktober en we staan vroeg op om vervolgens naar Shiphol te vertrekken! We hebben een heel afscheidscommite mee. We zoeken de gate op waar we moeten zijn en zorgen dat onze backpack ingecheckt word. Er is niet veel tijd meer maar toch genoeg voor een laatste bakje koffie met elkaar.

Dan is het moment om zelf ook te gaan inchecken. WE geven iedereen een dikke knuffel en een dikke kus, we wensen iedereen het beste toe en we lopen richting het incheckpunt.

We kijken nog 1 keer achterom met tranen in onze ogen, en met de spanning in onze buik. Dubbele gevoelens die spelen, gevoelens van biet weten wat je te wachten staat, en niet wetend wie je gaat leren kennen. We gaan onze droom waarmaken en we gaan genieten!! Dat is ons doel; genieten van lek dag en van elk moment!!

No worries liefs bram & sifra

• 13 Oktober 2014 - 20:23

Gerald , Anneke En Floris:

Het was een onvergetelijke afscheid, mooi om te zien dat mensen om elkaar kunnen geven.
    Maak er samen wat moois van,geniet van de natuur,cultuur,familie en van elkaar !!

Tjoderoooo !!

• 18 Oktober 2014 - 09:54

Nick & Cynthia:

Het was een emotioneel maar mooi afscheid!
    Geniet lekker met elkaar, we denken aan jullie!

Dikke kus, Nick & Cynthia

• 18 Oktober 2014 - 17:02

Annelie:

Wat leuk dat we jullie helemaal hebben kunnen volgen op flightradar! We vlogen zo met jullie mee. De eerste foto's die we hebben gezien vinden we hartstikke mooi. Lekker veel foto's blijven maken. Veel plezier!

• 29 Oktober 2014 - 11:11

Evelien En Jan:

wat is het toch leuk om even mee te kijken via de mooie foto's die jullie samen versturen.