wat mee gemaakt. - Reisverslag uit Dunsborough, Australië van Bram & Sifra Eshuis & Koedijk - WaarBenJij.nu wat mee gemaakt. - Reisverslag uit Dunsborough, Australië van Bram & Sifra Eshuis & Koedijk - WaarBenJij.nu

wat mee gemaakt.

Blijf op de hoogte en volg Bram & Sifra

15 December 2014 | Australië, Dunsborough

Hier zijn we dan, Naar een aantal weken niks van ons te hebben gehoord is hier weer een nieuw verslag.

Om het verhaal goed te beginnen zullen we vast zeggen: ''we gaan nog lang niet naar huis''. Het bevalt ons hier enorm goed. Het weer, de mensen, de natuur en natuurlijk onze avonturen zijn enorm positief.
De mensen waar wij nog steeds staan met ons ''huisje'' op dit moment zijn erg aardig en gastvrij. samen eten koken krabben en inktvissen vangen en zelfs met een boot de zee op om grote vissen en haaien te vangen, is voor ons een geweldige ervaring. Zo zien we veel van de cultuur in "Down Under".
Ook het surfen is hier erg populair. sommige dagen is het heerlijk om te liggen aan het strand en te kijken naar de surfers en s'avonds te wachten voor de spectaculaire zonsondergang, met uiteraad een wijntje en een flesje bier.
Ook het snorkelen in de grote Oceaan is super geweldig. Sifra die Mij Altijd uitlacht als ik met mijn grote flippers ongelukkig het strand over probeer te wandelen. Nee makkelijk is het niet..! Maar alles maakt het goed als ik door mij duikbril kijk en alle mooie vissen zie. een groot snorkelparadijs!
Niet alleen onder water is het mooi. Veel slangen gekko's kangeroes, papegaaien en andere mooie beesten komen we vaak tegen op de weg. De natuur is hier prachtig!!

Elke avond slapen in de auto, tja wat moet je daar van denken? gek mischien maar het bevalt ons goed! Dat je elke morgen wakker wordt gemaakt door de papegaaien laat je weten dat je 1 bent met de natuur.
kangeroes die om je ''huisje'' auto heen lopen, en soms een grote spin binnen in de auto. Het hoort er allemaal bij.

Zelfs de familie komt ons zo af en toe nog weer eens opzoeken vanuit Perth. Trudy en Allan hebben ons opgezocht en rondgeleid, Dick heeft ons opgezocht en veel verteld over Australie en John en Jan hebben ons eergisteren opgezocht, we zijn heerlijk uit eten geweest. de aller eerste keer uit eten in Australie! het was allemaal gezellig!

Het werk Zit er na volgende week op. Genoeg gespaard en genoeg gewerkt. Voor 5 weken 7 dagen in de week 10 uur op een dag gewerkt. Nu is het weer tijd voor genieten.
Ik heb veel op de boerderij gewerkt, Kippen vangen (soms een beetje onhandig, want de haan had de ''pik'' op mij), schapen bij elkaar roepen en hooi halen. leuk werk! Wat anderes als timmerman zijn. Sifra heeft het resort hier in het dorp schoongehouden. Ja het was hard werken. Aan ieder oor een zweetdruppel, maar voor Sifra geen Probleem.

Tot slot kort samengevat maken we veel mee, zien we heel veel en is elke dag een nieuw avontuur! Het is een geweldige ervaring wat met geen pen te beschrijven is..!

Groetjes Bram& Sief

• 15 December 2014 - 12:19

Anneke:

Wat een mooi verhaal, ben blij dat het allemaal zo goed gaat. Leuk van john en jan dat ze langs zijn geweest. Kortom ik zie dat jullie enorm genieten. En dat doet mij goed!!!!!!geniet verder met alles watjullie meemaken ga jullie goed!!!!!! Liefs mama.

• 16 December 2014 - 21:16

Gerald:

Wederom een mooi verhaal !!

• 20 December 2014 - 14:56

Willemien:

Mooi om weer te lezen hoe jullie je vermaken!! Alleen al bij het idee dat daar zulke grote spinnen zijn zou ik schreeuwend op huis aan gaan haha...
    Dit is iets wat jullie misschien nooit weer mee maken,dus genieten he!!!!!!
    Alvast hele fijne feestdagen......carbit schieten zit er dit jaar niet in Bram...maar je zult er daar vast wel iets anders op verzinnen.

Groetjes

• 27 December 2014 - 17:49

Oma:

Leuk om het allemaal te lezen, hier alles goed.